Den store sjekklisten for ditt neste arrangement 
												Jun 4, 2025
											
										8 kreative måter å bruke visittkortet på
 
			
				
				Feb 6, 2023			
			
				
				Skrevet av				
											Lars									
			
			
						
						
		Visittkort er et viktig nettverksverktøy, som lar deg dele kontaktinformasjonen din med andre og gjøre et varig inntrykk. Ta en titt på ditt visittkort. Blir du husket i mengden? Under er noen kreative måter å bruke visittkortet på.
- Gjør visittkortet om til en minibrosjyre
 Ved å inkludere tilleggsinformasjon om produktene eller tjenestene dine på baksiden av kortet, kan du effektivt gjøre det om til en minibrosjyre.
- Legg inn en QR kode som oppfordrer til handling
 Oppmuntre mottakerne av visittkortet til å utføre en bestemt handling, for eksempel å besøke nettstedet ditt eller følge ditt firma på sosiale medier. QR kode er en enkel måte å få brukerne dine inn på rett landingsside.
- Presenter nye produkter på visittkortet
 Bruk baksiden til lansering av nye produkter eller tjenester. Legg inn bilder og kort tekst på baksiden og kombiner gjerne med en QR-kode.
- Bruk en unik form eller størrelse på kortet
 Dette kan hjelpe kortet ditt til å skille seg ut fra standard rektangulære kort som de fleste er vant til å se. Hva med et visittkort utstanset som et produkt?
- Gjør visittkortet om til en rabattkupong
 Tilby en spesiell rabatt eller kampanje til de som tar med visittkortet ditt.
- Fest en frøpakke til visittkortet
 La mottakeren plante visittkortet i jorden - Vips så forvandles kortet til vakre blomster, urter eller grønnsaker. Kanskje blomstrer kundeforholdet også?
- Bruk visittkortet som et bokmerke
 Design visittkortet ditt til å fungere som et bokmerke, noe som gjør det mer sannsynlig at det blir oppbevart og brukt.
- Gi verdifulle tips til kunden på baksiden av visittkortet
 Eksempler: «Slik tar du vare på gressklipperen din» «5 treningsøvelser for en sterkere rygg»
Hvilke tips er relevante for dine kunder?
Det finnes mange andre måter å bruke visittkortet på. Nøkkelen er å tenke utenfor boksen og få kortet ditt til å skille seg ut på en måte som stemmer overens med merkevaren og forretningsmålene dine.
