“Good design is like a refrigerator—when it works, no one notices, but when it doesn’t, it sure stinks.” – Irene Au

Innsalg gjøres i dag ofte over telefon, gjennom nettsider, nyhetsbrev, Google Ads og nettverkssider som LinkedIn. Men salg handler i stor grad om mellommenneskelige interaksjoner, så det å fysisk møte forbindelser er viktig for å bygge nye og varige kundeforhold. Førsteinntrykket er viktig i møte med nye mennesker, og visittkortet er et virkemiddel som kan formidle et troverdig bilde av deg og ditt firma.

Visittkortene kan også være effektive salgsverktøy. Er du bedriftseier eller jobber med salg, kan du selge inn dine produkter eller tjenester nesten uansett hvor du måtte være. Du vet aldri når du får anledning til å gi ditt visittkort til en stor potensiell kunde. Når du overleverer visittkortet ditt, overleverer du også minnet om deg.

Å designe et visittkort kan virke enkelt, men for å presentere deg og ditt firma på en profesjonell måte må man ha kompetanse om farger, grafikk, fonter og bilder slik at man kan vurdere hvilken stil som passer best. Det er også viktig at den gir troverdighet til det du gjør. Med entusiasme og kreativitet jobber våre designere med ett mål for øyet: å uttrykke essensen av din virksomhet på dine visittkort.